FAQ’s : Alle informatie over mijn bestelling

Hoe weet ik of mijn bestelling correct is geplaatst?

Zodra uw bestelling is geplaatst en geregistreerd is op onze site, sturen wij u een e-mail ter bevestiging met een samenvatting van alle belangrijke elementen:

  • naam en voornaam
  • volledig facturatieadres.
  • volledig leveringsadres.
  • detail van de winkelmand.
  • detail van de prijs.
  • betaalmiddel.

U kunt er dus zeker van zijn dat ieder element goed is opgeslagen en kunt ons contacteren in geval van een fout in de bestelling of de levering.

Ga daarvoor naar "mijn account", "Contacteer ons".

Een raadgever van CentralePenus zal snel per e-mail antwoorden.

Wanneer verstuurt u mijn banden?

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen:

  • starten wij met de voorbereiding van de banden in de opslagplaats.
  • Wij zorgen voor de verpakking en de labeling van de banden voor het transport.
  • Wij versturen uw collo onmiddellijk.

Om u zo snel mogelijk te beleveren.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als u bij ontvangst van onze e-mail met de bevestiging van uw bestelling een fout waarneemt, verzoeken wij u contact met ons op te nemen via het luik "Contact met ons opnemen" in uw klantenrekening.

Zo kan ons team van de klantendienst zeer snel kennis nemen van de aan te brengen veranderingen.

Zo kunnen we vermijden dat banden worden opgestuurd die:

  • moeten worden geannuleerd.
  • niet overeenstemmen met uw behoeften.

En kunnen we dus:

  • het leveringsadres wijzigen.
  • de maat, het model of het seizoen wijzigen.

Als uw banden eenmaal verstuurd zijn, kunnen wij jammer genoeg geen aanpassingen meer aanbrengen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u uw bestelling om een of andere reden wilt wijzigen, neem dan contact met ons op via onze website, in uw account "Contact met ons opnemen".

Wij kunnen dan kennis nemen van uw verzoek en dit beantwoorden voordat uw banden worden verstuurd.

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Als uw banden al bij u aangekomen zijn en u deze wilt terugsturen vanwege een fout in de maat of de keuze, verzoeken wij u dit via onze site aan te vragen onder het luik "mijn account".

Wij kunnen uw aanvraag dan bestuderen en het nodige doen.

Wat is een bestelnummer?

Zodra u uw bestelling plaatst, geven wij u een bestelnummer waarmee u de volledige geschiedenis en het identificatienummer van uw bestelling kunt opvolgen.

Dit nummer is dus zeer belangrijk en zal u worden gevraagd als u contact met ons opneemt.

LiveChat
Whatsapp Messenger