Om dit product te kunnen beoordelen, moet u eerst een bestelling hebben geplaatst. Wij informeren u dat de op de site achtergelaten beoordelingen onderworpen zijn aan een controleprocedure. De beoordelingen worden uitsluitend op chronologische volgorde gesorteerd.
Een klein deukje in een velg. Eerst dacht ik dat ik die zelf had veroorzaakt, maar er is verder geen beschadiging, alleen een deuk. Het is bijna niet zichtbaar als je het niet weet. Het viel op bij het wassen. Voor de rest ben ik heel tevreden met de velgen.
Afgezien van de schoonheid van de velg en hoe deze op het voertuig staat, heb ik bij een serieus, eerlijk en uiterst efficiënt bedrijf gekocht. Ik ben voor 100% tevreden! Top in alle opzichten!
Mooie velgen. Ze zijn perfect voor de winter.
Supersnelle levering, alles top. Graag weer.