De Ultra Grip Performance van Goodyear is een winterband voor zeer krachtige auto’s. Hij behaalde de eerste plaats in allerlei tests. Hij heeft een goede grip op glad wegdek, een goede wegligging op droge en natte ondergrond, en een uitstekende weerstand tegen aquaplaning. Stil en comfortabel rijden.
Minimale slijtage van het loopvlakrubber en verbeterde slijtage-indicatoren voor een uitzonderlijke prestatie.
De hydrodynamische groeven zorgen ervoor dat het water weg van het oppervlak van de band wordt afgevoerd, waardoor de kans op aquaplaning wordt geminimaliseerd en de tractie op gesmolten sneeuw wordt geoptimaliseerd.
De Goodyear SnowProtect technologie biedt u kortere remafstanden op het juiste moment, voor banden met een opwindend gedrag in het winterseizoen.
Klik op een rij om de beoordelingen te filteren.
Om dit product te kunnen beoordelen, moet u eerst een bestelling hebben geplaatst. Wij informeren u dat de op de site achtergelaten beoordelingen onderworpen zijn aan een controleprocedure. De beoordelingen worden uitsluitend op chronologische volgorde gesorteerd.
zeer goed
Super banden voor de juiste prijs, bedankt voor de aankoop.
Ik raad aan
Zeer goede service
Zeer goede banden. Goede grip op sneeuw en ijs. Helemaal niet lawaaierig. Ik ben gewend aan Michelin Alpin; de Dunlops zijn net zo goed, zo niet beter, en goedkoper in deze maat. Aanrader.
Alles prima
Zeer goede aankoop, goede kwaliteit. Snelle levering.
Zeer comfortabel... stil, stabiel dus geen trekken, het profiel lijkt effectief en slijt niet snel, maakt ook geen lawaai op de weg. Verbruik is zelfs iets gedaald in vergelijking met de oude Pirelli. Een goede keuze voor een grote en zware auto. De prijs is echt redelijk. De levensduur is op dit moment onmogelijk te weten. De tijd zal het leren.
Perfecte en snelle verwerking, product komt overeen met de beschrijving. Serieuze site. Ik raad aan.
Zeer goede winterband! Mijn auto heeft voorwielaandrijving en ik had onder de zwaarste winterse omstandigheden (hevige sneeuwstorm, bijna 10 cm sneeuw op de weg) geen enkel probleem om een lange, hoger gelegen helling op te rijden. Omdat het om een eenbaansweg ging, moest ik zelfs stoppen vanwege tegenliggers en uitwijken. Ik had geen extra aanloop nodig: vanuit stilstand op de steile, met sneeuw bedekte helling reed ik zo weg. (Dat lukt anderen niet zo gemakkelijk.) Ter vergelijking: het jaar ervoor had ik een Conti-band gemonteerd. Daarmee vormden zelfs kleinere heuvels een grote uitdaging en waren soms helemaal niet te bedwingen, terwijl de omstandigheden toen beter waren dan hierboven beschreven. Conclusie: Een zeer goede band die vooral – en dat is volgens mij het belangrijkste bij een winterband – betrouwbaar is. Naar mijn ervaring is hij zelfs beter dan diverse premiummerken. Absolute aanrader!