Klik op een rij om de beoordelingen te filteren.
Om dit product te kunnen beoordelen, moet u eerst een bestelling hebben geplaatst. Wij informeren u dat de op de site achtergelaten beoordelingen onderworpen zijn aan een controleprocedure. De beoordelingen worden uitsluitend op chronologische volgorde gesorteerd.
Zeer tevreden, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding 👌. Zo tevreden dat ik er dit jaar nog 4 heb gekocht.
Ik koop de Zeetex nu voor de tweede keer. Ik had hem onder mijn SUV en was zeer tevreden over de grip, slijtage en het geluidsniveau. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
De banden hebben een goede grip in de sneeuw, rijden soepel en hebben een geweldige grip op de weg
In orde
Zodra ik ze gemonteerd had, reed ik in de sneeuw, ik passeer elke dag een pas op 1000m, natte gebieden, momenteel koude wegen (tussen -5 en 7), ik ben zeer tevreden over hun grip, remcapaciteit en bandentractie. Laten we kijken hoelang ze meegaan.
Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding Goede grip in de sneeuw Tevreden
Goede prijs-kwaliteitverhouding.
topband met zeer goede prijs-kwaliteitverhouding....goede grip op sneeuw en regen....
Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteit onverslaanbaar