Om dit product te kunnen beoordelen, moet u eerst een bestelling hebben geplaatst. Wij informeren u dat de op de site achtergelaten beoordelingen onderworpen zijn aan een controleprocedure. De beoordelingen worden uitsluitend op chronologische volgorde gesorteerd.
De velgen zijn mooi, maar ik moet de bouten nog kopen, dus ik moet ze bestellen op basis van de vorm van de zittingen in de velg. Het zou professioneler zijn als u die bij de juiste velgen zou meeleveren, ook al is dat tegen betaling. Verder is de levering goed verlopen.
Ziet er visueel uit zoals op de foto, hoogwaardige lak, de verpakking voor transport naar de klant is zeer doordacht om tegen mechanische schade te beschermen, er zijn geen fabricagefouten vastgesteld tijdens het monteren en gebruiken van de banden. Aanrader.
Alles OK !!!
Geweldig, zeer goed verpakt. Snelle levering, product komt overeen met de beschrijving. Ik raad het aan.
Zeer mooie velgen, ook erg gevoelig... je moet gewoon wat beter opletten 🙂