De modderbanden uit de CF 3000-serie hebben een scherp profiel voor maximale tractie, maar zijn unidirectioneel voor minder lawaai en slijtage tijdens het rijden op de weg. Grote midden- en schouderblokken bieden tractie in modder en sneeuw en zijn zelfreinigend. De meeste maten staan met witte letters op de zijwand van de band.
Klik op een rij om de beoordelingen te filteren.
Om dit product te kunnen beoordelen, moet u eerst een bestelling hebben geplaatst. Wij informeren u dat de op de site achtergelaten beoordelingen onderworpen zijn aan een controleprocedure. De beoordelingen worden uitsluitend op chronologische volgorde gesorteerd.
De prijs-kwaliteitverhouding is goed, ik ben tevreden en de banden rijden goed.
Zeer goede band, stil in vergelijking met andere merken, met zeer goede grip bij regenachtig weer. De levensduur moet nog blijken.
Ongelooflijk verrast door de kwaliteit van deze banden. Na positieve reacties over dit MT-bandmodel te hebben gelezen, ben ik aangenaam verrast door de grip en het zeer goede weggedrag van deze banden. Afwachten hoe ze het op de lange termijn doen, maar voorlopig is het vlekkeloos. Ik rijd met een Ford Ranger Wildtrak.
Voorlopig lijkt het een goed product; wat de levering betreft, zeer betrouwbaar.
Goede prijs-kwaliteitverhouding; makkelijk te monteren, goede grip en soepel op de weg.
Zeer goede grip op modderige en stenige paden; het geluidsniveau op asfalt is prima. Geen witte belettering op de zijwanden in de maat 265/65R17.
Oldtimerauto, Land Rover 101 Forward Control uit 1976. Ik heb ze net gemonteerd, dus er zijn nog niet veel kilometers gereden (gemiddeld 3.000 km/jaar), maar de eerste indrukken zijn erg indrukwekkend. Niets op aan te merken. Ze presteren volledig volgens mijn verwachtingen, zowel op de weg als off-road. (Nog afwachten hoe de slijtage op termijn zal zijn.)
Zeer goede band
Betrouwbare bezorger. Banden echt helemaal naar mijn verwachting.
Geweldige band. Ik kan hem alleen maar aanbevelen. In terrein is hij uitstekend. Geen vergelijking met de A/T-banden die ik hiervoor had. Het rolgeluid is helemaal binnen de perken en niet verder storend. Ik had hem luidruchtiger verwacht. Belangrijk voor mij was het alpinesymbool (sneeuwvlok in de berg) dat op de band staat. Om de een of andere reden wordt dit helaas niet vermeld in de beschrijving. Vóór de aankoop is dit mij op navraag wel bevestigd. De montage via de partner van Reifenleader is probleemloos en vlot verlopen. Ik zou opnieuw via Reifenleader kopen. Echt een aanrader.