De Winter i*cept evo2 W320A SUV van de fabrikant Hankook hebben tractiegroeven met veel sneeuwpieken. Zijn loopvlak biedt u hoge prestaties in de sneeuw en in de winter.
De subgroeven verbeteren de prestaties in bochten.
Biedt uitstekende prestaties op nat wegdek door het dwarsdoorsnede te vergroten.
Zorgt voor ongelooflijke prestaties in de winter door de beweging van de blokken op natte en besneeuwde grond te beperken.
De zijgroef in de vorm van een ijspriem is als een klauw op de weg en zijn geoptimaliseerde dwarsgroefhoek stelt hem in staat om hoge prestaties op sneeuw te leveren.
Verbeter de trekcapaciteit en remprestaties door het snijpunt te vergroten.
Door het zijblok te verdelen met behulp van halve groeven, kunnen de flexibiliteit en het contactoppervlak geoptimaliseerd worden tijdens het nemen van bochten. De prestaties op nat wegdek en op sneeuw zijn ook verbeterd.
Vergeleken met bestaande producten zijn de prestaties op nat wegdek met 30% verbeterd door het gebruik van brede groeven.
In vergelijking met conventionele banden biedt het de beste grip prestaties en verbeterde wendbaarheid dankzij brede schouders.
Klik op een rij om de beoordelingen te filteren.
Om dit product te kunnen beoordelen, moet u eerst een bestelling hebben geplaatst. Wij informeren u dat de op de site achtergelaten beoordelingen onderworpen zijn aan een controleprocedure. De beoordelingen worden uitsluitend op chronologische volgorde gesorteerd.
Graag weer.
Die banden zijn helemaal niet slecht. Ze houden prima op sneeuw; ik ben nog geen enkele keer weggegleden. Mijn schoonmoeder glijdt wel als ze naar ons komt, maar zij rijdt op oude Barum-banden. Mijn zwager Pepe Pimpeľ rijdt op Michelins en hij verliest zelfs op ijs geen grip. Hij heet eigenlijk niet Pepe Pimpeľ; die bijnaam heeft Ďuri Kačaba hem gegeven toen ze op het erf bij Domaša waren. Hartelijk dank voor de levering en houd jullie goed.
Band geschikt voor mijn auto, stil en met uitstekende prestaties. Tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding.
Banden nog niet in verschillende configuraties getest. Aankoop bij CentralePneus verliep probleemloos.
Nog te weinig kilometers gereden voor een volledige beoordeling. Eerste indruk: de band is aan te bevelen.
Zeer goede winterband – geeft een veilig rijgevoel op nat wegdek! Geluidloos en soepel in het afrollen!
Ik ben zeer tevreden over Hankook. Ik rijd al jaren met dit merk.
Uitstekende banden
Nog niet genoeg tijd gehad om iets te zeggen over de bandenslijtage, maar qua geluid zijn ze uitstekend: zeer stil en de wegligging lijkt ook uitstekend.
Tot nu toe prima. Benieuwd hoe het rijgedrag is wanneer er sneeuw en vorst komt.